Thursday, January 10, 2013

BICARA KALBU DI SAAT KELIRU Aku hanya insan kerdil di lautan rahsia ikhlas yang sangat dalam yang terjangkau olehku hanyalah sebutir ombak di permukaannya Namun aku hanya juga hamba ALLAH yang berhak untuk melalui jalan menujuNYA hanya Dikau yang berhak memilih sesiapa untuk di anugerahi rahsia ikhlas itu padaku hanya tadbir, padaMU segala takdir... cintaku sekelumit rasa, hampir tiada saat ini aku hanya berbekal harapan benteng terakhirku hanya rasa tidak berputus asa bicara kalbu ku disaat aku keliru,,,kekasihku dalam rasa malu, takut dan harap masih aku memberani diri memohon kau kembali Malam ini adalah malam yang paling panjang dapat kuluah segala dan semua seakan tercabut tulang yang mengait dalam sanubari sekian lama namun adakah tiba saat berpisah? sayu benar terasa ketika hatiku terus merayu kekasih .. bicara kalbu di saat aku keliru aku dambakan kebaikan yang melahirkan kebaikan aku pohon ketenangan yang memberikan ketenangan pinggirkanlah segala sengketa hampirkan semua cinta kita tanpa dendam tanpa prasangka kekasih.. bicaraku disaat aku keliru di sini hari hari ku merangkak sepi diheret pada suatu penantian yang entah bila akan kesampaian

No comments: